Pogosta vprašanja in odgovori, januar 2013

V prvi številki 'Dobro je vedeti!' najdete odgovore na naslednja vprašanja:

1. Pri prenosu podatkov v finančne programe se nam niso prenesli kreirani dobropisi/bremepisi. Zakaj omenjeni dokumenti niso v prenosni datoteki?
2. Pri pripravi izvozne datoteke za trajnike nam program javi obvestilo »Ni podatkov za izpis«
3. Pri uvozu podatkov na UJP nam prva kontrola javi napako pri uvozu, kot prikazuje slika spodaj. Kaj pomeni omenjena napaka?
4. Kako pogosto preverjamo ali imamo novi cenik za zdravstveno nego preko online sistema.
5. Imamo težave pri mesečni zbirni naročilnici, saj ne vemo kakšen je način doplačila za medicinsko tehnične pripomočke.
6. Izdali smo fakture za zdravstvo po novem. Kako lahko sedaj spremljajmo v katerem statusu so naše poslane fakture
7. Kakšni so opisi pridobljenih statusov odgovora s strani ZZZS-ja?


Pogosta vprašanja in odgovori, januar 2013