Pogosta vprašanja in odgovori, december 2010

V tej številki se pogosto zastavljena vprašanja in odgovori v glavnem nanašajo na uvedbo Univerzalnega plačilnega naloga.
V spodnji datoteki najdete odgovore na naslednja vprašanja:

1. Kateri so ključni datumi za nas v zvezi z uvedbo novega plačilnega naloga (UPN)?

2. S 1.11.2010 je pričel veljati novi, univerzalni plačilni nalog (UPN). Opazila sem, da v aplikaciji Pro.3 Domovi starejših izpis faktur z novo položnico že obstaja. Kako jo vklopim?

3. Imamo sklenjeno vzdrževalno pogodbo. Ali je za nas UPN (Univerzalni plačilni nalog) brezplačen?

4. Veliko stvari, tudi vklop, nastavitev in testiranje večine dodatnih funkcionalnosti v Pro.3 Domovi starejših lahko vaši serviserji izvedejo preko oddaljenega dostopa. Zakaj je v primeru UPN potreben obisk vašega serviserja pri nas?

5. Ali bo po nameščeni verziji 6.8 možno v prehodnem obdobju uporabljati tudi stare naloge?

6. Glede na to, da bo vaš serviser zaradi nastavitve UPN že pri nas, ali ga lahko povprašamo še v zvezi s čim v aplikaciji Pro.3 Domovi starejših?

Ali ste vedeli...
da je v aplikaciji Pro.3 Domovi starejših od verzije 6.9 (izšla je v začetku decembra 2010) na voljo tudi dodatna funkcionalnost 'Preveze ran'? Tudi o tem v spodnji datoteki.


Pogosta vprašanja in odgovori, december 2010